آیا نسخه PS4 بازی Battlefield 4 از موس و کیبورد پشتیبانی می کند؟
تاریخ : دو شنبه 17 تير 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دیروز استدیو Dice  در مصاحبه ای که با سایت  AusGamers  داشت اعلام کرد که ممکن است نسخه Ps4 بازی Battlefield 4  از موس و کیبرد هم پشتیبانی کند.

 

در مصاحبه دایس با  سایت AusGamers دایس اعلام کرده است:

چیزی که معلوم است در بازی اول شخص دقت تیر اندازی با موس و کیبرد بیشتر است و همه آگاه هستند که برای نسخه pc از موس و کیبرد استفاده میشود.من نمیتوانم حالا صحبتی از پشتیبانی موس و کیبرد برای کنسول های نسل بعد به میان آورم ولی این را بدانید که اگر پشتیبانی موس و کیبرد برای آنها وجود داشته باشد ا آن را در نظر خواهیم گرفت.

این بازی در تاریخ  هفتم آبان ماه امسال  برای پلتفرم های X360,Ps3,PC منتشر خواهد شد ولی هنوز تاریخی برای عرضه انها در نسل بعد مشخص نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.